اثربخشی آموزش سرمایه روان‏ شناختی بر جامعه ‏پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش

فاطمه سلیمان نژاد بدره؛ مهدی خانجانی؛ علی دلاور

دوره 6، شماره 24 ، دی 1401، ، صفحه 171-192

https://doi.org/10.22054/jrlat.2023.70833.1628

چکیده
  این پژوهش با هدف اثربخشی آموزش سرمایه روان ‏شناختی بر جامع ه‏پذیری سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان آموزش و پرورش خرم‏آباد انجام شد. روش پژوهش نیمه ‏آزمایشی بوده و طرح آن از نوع پیش ‏آزمون- پس‏آزمون و پیگیری با گروه گواه (کنترل) می‏ باشد. جامعه آماری پژوهش تمامی کارکنان آموزش و پرورش خرم ‏آباد که تعداد آن‏ها در زمان انجام ...  بیشتر